اخبار روزفناوری

یک صفحه پشتیبانی در وب سایت رسمی سامسونگ ممکن است به طور تصادفی تأیید کرده باشد که Galaxy S24 FE به زودی عرضه می شود

یک صفحه پشتیبانی در وب سایت رسمی سامسونگ ممکن است به طور تصادفی تأیید کرده باشد که Galaxy S24 FE به زودی عرضه می شود

Galaxy S24 FE نسخه مقرون به صرفه سری S24 است که ویژگی های پیشرفته مدل های پرچمدار را با قیمت مناسب ارائه می دهد. کاربران به دلیل نمایشگر بزرگتر و پردازنده قدرتی که ممکن است مجهز به آن باشد، عرضه دستگاه را پیش بینی می کردند. در حالی که ما اطلاعات کمی در مورد نوع مقرون به صرفه و پنجره راه اندازی آن داشتیم، گزارش اخیر ممکن است وجود گوشی را در یک افشای رسمی غیرعمدی تایید کند.

صفحه پشتیبانی سامسونگ با گلکسی S24 FE برای مدت کوتاهی فعال شد و تأیید کرد که دستگاه در حال کار است

سامسونگ با معرفی نسخه FE، پایگاه کاربران خود را با ارائه خدمات به مشتریان حساس به قیمت که به دنبال دستگاهی با ویژگی‌های پیشرفته با قیمت پایین هستند، گسترش داده است. گلکسی S23 FE به دلیل ارائه ویژگی های پرچمدار و سخت نگرفتن از جیب کاربران با استقبال خوبی مواجه شد. در حالی که گزارش‌های قبلی ویژگی‌های بسته‌بندی نسخه مقرون به صرفه و انتشار احتمالی آن را حدس می‌زدند، یک افشای اخیر تأییدیه‌ای را که به دنبال آن بودیم به ما داده است.

در حالی که گزارش های متعدد حاکی از آن است که گلکسی اس 24 FE در حال ساخت است، تا کنون هیچ تایید رسمی از وجود این گوشی مشاهده نشده است. افشای اخیر از وب سایت رسمی فرانسوی سامسونگ منتشر شده است. همانطور که توسط SamMobile گزارش شده است، یک صفحه پشتیبانی شامل فهرستی بود که ذکر شد شماره مدل SM-S721B، که گفته می شود به نوع FE مرتبط است، همانطور که در اطلاعات قبلی نیز مشاهده شد.

Galaxy S24 FE

صفحه برای مدت کوتاهی فعال شد، اما وجود یک صفحه پشتیبانی در وب‌سایت رسمی آن تأیید می‌کند که راه‌اندازی دستگاه دقیقاً نزدیک است. این با گمانه زنی های قبلی که به پنجره انتشار پاییزی اشاره کرده بودند مطابقت دارد. به غیر از لکه بینی، گزارش های قبلی به ما نگاهی اجمالی به آنچه می توانیم از نوع آینده داشته باشیم، داده اند.

انتظار می‌رود Galaxy S24 FE با چیپست Exynos 2400 یا چیپست Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شود که عملکرد قدرتمندی مشابه مدل‌های پرچمدار ارائه می‌دهد. این گوشی به احتمال زیاد با اندروید 14 همراه با بروزرسانی One UI 6.1.1 همراه خواهد بود. گفته می شود که نوع مقرون به صرفه دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و اندازه سنسور مشابه با مدل های قبلی خود است.

db8cdaa9 d8b5d981d8add987 d9bed8b4d8aadb8cd8a8d8a7d986db8c d8afd8b1 d988d8a8 d8b3d8a7db8cd8aa d8b1d8b3d985db8c d8b3d8a7d985d8b3d988d986 66b456115c88e

ما انتظار داریم Galaxy S24 FE نسبت به نسخه قبلی و اسپرت صفحه نمایش بزرگتر 6.65 اینچی داشته باشد. طراحی شیک‌تر با حاشیه‌های کوچک‌تر که از نظر زیبایی‌شناسی جذاب‌تر است. این گوشی در چهار رنگ زرد، سبز روشن، خاکستری و آبی روشن عرضه خواهد شد. اطلاعات در مورد نوع آینده FE هنوز پراکنده است، اما جزئیات بیشتری با نزدیک شدن به تاریخ عرضه در دسترس خواهد بود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا